2011. január 23., vasárnap

Elmaradt képek + egy akció!!

A következő fülik és egyéb kincsek még korábban készültek,csak nem kerültek még fel ide! De most...! Köszönöm az aggódó üzeneteket! megmaradok! Már jobban vagyok,csak még ki nem tudok menni a lakásból,mert azonnal újra belázasodok a hidegtől :(. De már nem olyan vészes a helyzet! Szerintem most behoztam az elmúlt 2 év betegségeit,szóval most 2 évig megint nem leszek beteg egy picit sem :)!!





Bedugós fülikből sok sok új készült! Olyan is amit még sohasem csináltam:) hamarosan ezeket is fotózom és itt lesznek! A középső képen kitűzőket láthattok,ezekből is vannak még fotózatlanok! Az utolsó kép pedig a Szent Ferenc Állatotthon Alapítvány számára készültek medálok és kulcstartók a logójukkal.



Ma éjféltől egy játék is indul nálam! De erről majd éjféltől!! :)
Remélem minél többen játszotok majd,mert igen-csak jó kis ajit találtam ki!! :)
Illetve!
AKCIÓ!!! JANUÁR 23 ÉS 30 KÖZÖTT!!

Minden készleten lévő fánk és muffin csak ezen a héten 500,-/ pár áron kaphatóak!!!
Ha tudjátok milyen színben szeretnétek akkor küldjetek emilt és küldjük a képeket a készleten lévő finomságokról!! :)

2 megjegyzés:

Blackberry írta...

Ezek a napraforgók szépek lettek! Gratulálok hozzájuk! Ezzel rendesen megdolgozhattál. Még a levele is kidolgozott!

Unknown írta...

Kedves Blackberry! Nagyon szépen köszönöm! Igen,munkás kis darabok,de nagyon megszerettem őket is! :)